Aurora Creation
Ładuję…
Ładuję…
Ostatnio praktycznie wszystko jest robione z wykorzystaniem Design Thinking. Często jednak w rzeczywistości chodzi o inne procesy i metodologie. Zasada...
Nieważne w jaki sposób i w jakim celu używasz Design Thinking – na zlecenie, prywatnie, czy dla zabawy – musisz...
Większość osób w Polsce popełnia jeden, zasadniczy błąd w kontekście Design Thinking. Ten błąd jest na pewno bardziej podstawowy, niż...
Empatia jest kluczową umiejętnością podczas projektowania produktów, rozwijania firmy czy po prostu współpracy z innymi ludźmi zarówno w sferze profesjonalnej...
Koszt każdej sekundy Twojego życia jest bezcenny. Prawdopodobnie nie dostaniesz kolejnej szansy na przeżycie minuty, która właśnie minęła. Czasem specjalnie...
Świetna definicja różnicy między pesymistą, a optymistą. Pesymista widzi trudności w każdej szansie. Optymista dostrzega szansę w każdej trudności. Jeśli...
Koszt podjęcia danej decyzji to z reguły jedyny wskaźnik, jakim się kierujemy przy wyborze. Zapominamy jednak często o innym, który...
Czy powinienem / powinnam traktować moich pracowników równo? Takie pytanie wcześniej czy później zadaje sobie większość osób, które zatrudniają. Równość...
Przypomnij sobie ostatni raz, kiedy przeprowadzałeś z kimś rozmowę chcąc przeanalizować jakiś problem. W jaki sposób zadawałeś pytania? „Jak z...
Od młodości jesteśmy przyzwyczajani do ankiet. Do prac na studiach potrzebujemy ankiet. Do rozwiązania problemów w pracy potrzebujemy ankiet. Potrzebujemy...
Ograniczenia mogą być twoim największym problemem, lub największą szansą. Jeśli chcesz być kreatywny, pokochaj ograniczenia. Podróżowanie jest proste? Świetnie. Powiedz...
Jeśli pracujesz z ludźmi, a w szczególności kierujesz zespołem pracującym twórczo, kreującym nowe rozwiązania, to twoja relacja jest bardzo intymna....
Jest wiele zasad, których trzeba przestrzegać podczas przeprowadzania burzy mózgów. Wśród nich wszystkich jest jedna, najprostsza, ale bardzo skuteczna. Przed...
Dlaczego mówiąc o kreatywności ograniczamy się tylko do tzw. “branży kreatywnej” Czy kreatywni mogą być tylko goście od reklamy i...
Czas jest cenny. Nie ma co do tego żadnej wątpliwości. Nie lubimy go tracić na bezsensowne spotkania, rozmowy i działania...
Języki obce, komunikacja, negocjacje, szkolenia techniczne – mamy tego mnóstwo w obecnych organizacjach. Wartość tych aspektów od zawsze była duża...